Imam li pravo na povrat?
Svačiji pravo na povrat narudžbe zajamčeno je za sve proizvode.

U kojem roku moram zatražiti povrat?
Povrat za sve proizvode morate zatražiti u roku od 14 dana od trenutka primitka paketa.

Mogu li proizvod kupljen u Mia Store web shopu vratiti u Mia Store dućan?
Svi proizvodi mogu se vratiti putem kurirske dostave na adresu Mia Store j.d.o.o., Stari Pazar 3a, 21000 Split, nakon odobrenja zahtjeva za povrat.

Što se događa nakon što zatražim povrat? Koliko vremena imam za povrat proizvoda?
Nakon što zatražite povrat, naš će se tim obratiti vama i pružiti upute za izvršenje povrata. Ako se zahtjev odobri, proizvod treba vratiti putem ekspresne dostave o našem trošku unutar dva radna dana od trenutka zatraženog povrata.

Kako pokrećem zahtjev za povrat?
Zahtjev za povrat možete pokrenuti unutar 14 radnih dana od primitka paketa slanjem e-maila s naslovom “Zahtjev za povrat” na našu adresu botaigaborsi@gmail.com. Nakon što primimo vaš e-mail, naša info služba će vas kontaktirati unutar dva radna dana. Molimo vas da uz vraćeni proizvod priložite kopiju računa ili narudžbe kao potvrdu kupnje. Reklamacije koje se šalju kurirskom službom moraju biti pravilno zapakirane u kartonsku ambalažu iznad originalne ambalaže. Reklamacije koje nisu odgovarajuće zapakirane ili su vidljivo oštećene u transportu nećemo moći prihvatiti i bit će vraćene pošiljatelju na njegov trošak. Povrat je besplatan samo ako je greška s naše strane, a ako nije naša greška u isporuci/torbici ili bilo koja greška s naše strane ne snosimo troškove slanja niti povrata (10€ se umanjuje iznos koji vraćamo). 

Ako vratim proizvod, hoću li dobiti puni iznos koji sam platio/la?
Ako utvrdimo da je vraćena roba neoštećena i u originalnom pakiranju, ovisno o načinu plaćanja, vratit ćemo vam puni iznos na vaš tekući račun.

Mia Store j.d.o.o. jamči da su svi proizvodi kupljeni na našem web shopu ispravni.
Fotografije proizvoda su samo ilustrativne prirode i ne moraju uvijek i u svim detaljima odgovarati proizvodima koji su stvarno dostupni. S obzirom na mogućnost individualnog podešavanja monitora na vašem računalu, razlike u percepciji boje proizvoda od strane ljudskog oka i slično, ne možemo jamčiti potpunu sukladnost boja naših proizvoda s bojama koje vidite na zaslonu vašeg monitora. Pravo na ostvarenje jamstva kupac gubi u slučaju neovlaštene dorade proizvoda, kao i ako su na proizvodu vršene intervencije od strane trećih neovlaštenih osoba.

Ako ste primili proizvod koji niste naručili ili ste dobili proizvod s greškom, obavijestite nas o tome.
Molimo vas da nas kontaktirate najkasnije 14 dana od dana primitka proizvoda kako bismo se dogovorili oko zamjene proizvoda ili povrata novca.